Zwroty i Reklamacje
Klient ma prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Adres zwrotów: 303 AVENUE Sp. z o.o. ul. Świętojańska 124, 07-200 Wyszków.
PROCEDURA WYGODNEGO ZWROTU
Dotyczy zamówień wysłanych kurierem.
Do każdej paczki wysyłanej kurierem dołączona jest etykieta zwrotu z kodem kreskowym, która znajduje się wewnątrz opakowania wraz z wysyłanym towarem.
Jeśli chcesz skorzystać z darmowego zwrotu (DHL):
1) Wypełnij formularz zwrotu.
2)Etykietę z kodem kreskowym, naklej na przesyłkę w miejscu starej etykiety.
3)Włóż formularz zwrotu oraz produkty, które chcesz zwrócić do koperty lub pudełka, w którym dostarczono zamówienie. Pamiętaj, aby włożyć formularz zwrotu do paczki.
4)Wejdź na stronę DHL i wypełnij formularz zamówienia odbioru przesyłki zwrotnej. Termin odbioru przesyłki ustalisz bezpośrednio na stronie firmy DHL tutaj. Następnie:
- wprowadź 11-cyfrowy numer przesyłki z Twojej etykiety zwrotnej i kliknij "Zwróć paczkę"
- wybierz opcję "Nadaj u kuriera"*
- wprowadź swój adres e-mail i telefon kontaktowy, sprawdź poprawność adresu odbioru
- wskaż datę oraz czas przyjazdu kuriera i kliknij "Zwróć paczkę"
*Dostępna jest również możliwość nadania paczki w punkcie.
Po pomyślnym umówieniu terminu odbioru przesyłki przez kuriera otrzymasz na podany adres wiadomość e-mailową z potwierdzeniem oraz numerem zlecenia. Pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia nadania przesyłki.
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient
Koszt przesyłki zwrotnej, zostanie odjęty od zwracanej kwoty i jest adekwatny do kosztu wysyłki w danej strefie.
ZWROT NA WŁASNY KOSZT
Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z darmowych opcji zwrotu,
możesz odesłać do nas towar na własny koszt.
1) Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani Pocztą polską.
2) Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.
Wzór formularza do pobrania w przypadku samodzielnego zwrotu:
Szczegółowy regulamin zwrotów znajduje się tutaj
ZWROTY - SKLEPY STACJONARNE
W przypadku dokonania zakupu w sklepie stacjonarnym, klient ma możliwość dokonania wymiany na produkt o tej samej wartości lub droższy.
Kupując w sklepie stacjonarnym, klient nie ma możliwości późniejszego zwrotu zakupionych produktów.