REKLAMACJA
 
 
 
Klient może złożyć reklamacje osobiście w jednym z naszych sklepów stacjonarnych lub listownie na adres:

303 AVENUE
ul. Świętojańska 124
07-200 Wyszków
 
Składając reklamacje osobiście należy dostarczyć wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym do wybranego sklepu 303 Avenue

W przypadku braku paragonu, należy dostarczyć wyciąg z konta potwierdzający transakcję zakupu produktu.

Składając reklamację listownie należy wysłać wadliwy produkt wraz
z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym na adres 303 AVENUE Sp. z o.o. ul. Świętojańska 124, 07-200 Wyszków.

Wzór formularza do pobrania: Formularz reklamacji
 
303 Avenue rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
Szczegółowy regulamin reklamacji znajduje się tutaj.